کمی در باره من....


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب ما خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گروه دانلود ستار و آدرس downloadstar.loxblog.com   لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. (توجه: لینکهای تبلیغاتی ثبت نخاهد شد. برای درج لینک تبلیغاتی در بخش تبلیغات متنی با مدیر سایت تماس بگیرید.)








آمار مطالب

:: کل مطالب : 177
:: کل نظرات : 8

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 8

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 7
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 21
:: بازدید ماه : 2000
:: بازدید سال : 4274
:: بازدید کلی : 623751

RSS

Powered By
loxblog.Com

تبلیغات
کمی در باره من....
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 19:13 | بازدید : 360 | نوشته ‌شده به دست گروه دانلود ستار | ( نظرات )

سلام دوستان!!

 

کمی از خودم براتون بگم!!

من محمد دانشجوی حقوق دانشگاه سراسری سمنان هستم و  مقیم فعلی همین شهر و ساکن دائم تهران!

دوران دانشجویی دوران همراه با تلخی ها و شیرینی های فراوانه!!دوری از خانواده یگی از تلخترین مسائل دانشجوی شهرستان بودنه و پیدا کردن دوستان خوب ک اونها هم شرایط تو رو دارند میتونه دلگرمی برای تو باشه و شما رو آماده ی یک دوستی ماندگار بگنه...!شاید دلیل اصلی من برای تحمل این دوری و تبعات اون عشق و علاقه بی حد و  مرزم به رشته ام بود چون باور دارم اگر برای هدفی ک واقعا دوست داری به سختی بی افتی همینهام برات شیرین و جذابه اما اگر کاری ک دوست نداری انجام بدی  رو انجام بدی حتی جذابیتهای اون کار هم برات جذاب نیست ...!خلاصه!!متولد هفتادم و اخلاقیات خاص خودم رو دارم و افکار خودم رو !!

عاشق کتابم از رمان تا فلسفه تا ادبیات تا روانشناسی تا سرگذشت و ....

کمی هم انگلیسی در حد آی ام پوتیتو!!!

مجموعا آدم مهربونی هستم و خودمم میدونم گاهی بیش از حد مهربونم هرچن شاید مهربونی خیلی خوب و صفت انسانی باشه اما حتی تو مهربونی هم باید اعتدال داشت!!

خیلی سعی میکنم مودب باشم!!!

صادقانه اعتراف میکنم گاهی گیجی رو به حد کمال میرسونم و میزان و معیار گیجی هستم و با من سنجیده میشن اطرافیانم!!!

بسیار انسان تو داری هستم و حتی صمیمی ترین دوستانم چیز زیادی در مورد زندگی شخصی من نمیدونند. این واقعا خوبه و خودم این اخلاقم رو دوست دارم هرچند امام علی (ع) میفرمایند: اگر راز رو به یک نفر گفتی رازه به دو نفر گفتی رازه اما به سومین نفر دیگه راز نیست. و حتی دویاره میفرمایند: رازت رو به نزدیکترین دوستت نگو زیرا معلوم نیست ک روزی با تو دشمن نشود (البته این عین فرمایش حضرت نیست)

نمیدونم چطور بگم در عین درونگرایی کاملا اجتماعی و بجوش هستم (راستش خودم فهمیدم ک پر از تناقضاتم)

فکر کنم برای شروع کمی با من آشنا شده باشید و امیدوارم همراهم باشید و در این محیط مجازی تنهایم نگذارید .

چشم انتظار حضور سبزتان هستم.

سلامت و سربلند باشید





:: موضوعات مرتبط: مطالب نویسنده , ,
:: برچسب‌ها: کمی،درباره،من،محمد،دانشجوی حقوق،سراسری،سمنان،ساکن موقت سمنان،ساکن دائم تهران ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: